Projektledning

Våra projektledare leder och koordinerar alla aktiviteter och funktioner inom projektet med ansvar att leverera projektet enligt avtalshandling och projektdirektiv.

I rollen ingår att stämma av och säkerställa framdriften för de olika delarna i projektet genom löpande kommunikation och byggmöten, rapportera till styrgrupp och se till att saker och ting fångas upp och inte faller mellan stolarna. Projektledaren ser till att projektet uppnår uppställda mål avseende tid, kvalitet och ekonomi med hjälp av bland annat projektbudget, tidplan, riskanalys, progress- och betalplan.

Projektledare hos Ritek har genomgått både grund- och fördjupningskurs inom entreprenadjuridik AB 04/ABT06. De är väl insatta i branchstandarderna AB 04 och ABT 06.

Vi har uppdrag inom bredband, datasystem, fastighetsstyrning, fastighetsnät, transportnät och accessnät. Uppdragen innebär helhetsansvar för att projektens framdrift och produktion följer avtalade villkor, tid och budget med tillhörande byggmöten.

Vad vi erbjuder

Anlita oss vid projektledning!

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Genom att fortsätta använda vår hemsida godkänner du användandet av cookies. Läs mer om cookies här.